26.2.2013

Muodonmuutoskuva

Blogi on viime aikoina täyttynyt näistä elämäntapamuutos- postauksista. Mun elämään kun ei ole treenien ja töiden lisäksi oikeen muuta mahtunut. Nytkin tässä ollaan menty kolme viikkoo ykkösvapailla ja siihen kun lisätään vielä treenit ei sitä "ylimääräistä" vapaa-aikaa ole oikeasti jäänyt. Mutta ei se haittaa sillä parempaa elämää kohti koko ajan ollaan menossa. :-) Kuukaudessa on tapahtunut paljon ja mä voin jo tässä vaiheessa niin paljon paremmin. :-) 

Kuukausi sitten kävin ensimmäisen kerran Body Combatissa tämän laihdutuksen aikana ja voin sanoo, että meinasin kuolla sinne ja hyvä kun henki kulki tunnin lopussa. Vannoin, etten tule menemään tunnille enää koskaan. Eilen sitten tuli lähdettyä samalle tunnille kuitenkin jälleen. :D Ja voin sanoo, että vaikka tunti on raskas, jaksoin sen paljon paremmin edelliseen kertaan verrattuna. Sykerajatkin tuli rikottua, sillä max syke näytti 206 ja kaloreitakin tuli poltettua 827. Huippu fiilis oli siis tunnin jälkeen kun henkikin kulki vielä! Nyt voin sanoo, että tulen luultavasti käymään Body Combatissa jatkossakin. ;D On se vaan ihanaa huomata miten kunto alkaa paranemaan! :-)

Apua, mietin pitkään uskaltaisinko julkaista kuvan missä olen laihdutuksen alkumetreillä (1. kuva otettu muistaakseni 6.1) ja toinen kuva on otettu tänään. Kuvien välillä on siis noin seitsemän viikkoa. (Taisin sanoa aiemmin, että minulla ei ole kuvia projektin alusta mutta tänään selaillessa kuva-albumia sellainen löytyikin). Mulla meinasi itku päästä kun näin ensimmäisen kuvan, oon järkyttynyt... Vähän parempi mieli tulee kun katsoo sitten tämän päiväistä kuvaa, vaikka pudotettavaa löytyykin vielä huimasti. Painoero kuvien välillä on 6-9kg. Nämä kuvat nähtyä vierekkän motivoi kyllä jatkamaan entistä enemmän!! Huomaatteko te mitään eroa?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti