3.2.2013

Kuukausi!!!


Kuukausi matkaa takana!! Mulla on jo nyt henkisesti, että fyysisesti paljon parempi olla! Motivaatiota olen saanut roimasti lisää, kun jotkut ovat alkaneet jo huomaamaan tuloksia, jee! Mä oon itestäni ylpee ja muutenkin mulla on erittäin hyvät fiilikset! :) Olen alkanut huomaamaan ihan selkeästi, että treenatessa kunto on parantunut, salilla ja body pumpissa jaksan vetää isommilla painoilla ja muutenkin mulla on paljon energisempi olo. :)  En jaksa odottaa, että aikaa kuluu eteenpäin! Mutta olen todella tyytyväinen menneeseen viikkoon. Tässä viikon neljä liikkumiset. >


Eilen mulla oli ihan luvallinen päivä herkutella ja ottaa rennosti. Sääntönä/tavoitteena mulla onkin, että kalorivapaita päiviä olisi viikossa vain yksi (opettelen vielä). Eiliseltä mulla jäi vielä vähäsen karkkeja ja herättyäni hetken mietin, että söisinkö ne pois kiusaamasta mutta niitä katsoessani tajusin ettei mun tehnyt niitä ollenkaan mieli. Laitoin karkit kaapin ylähyllylle ja päätin, että saan koskea niihin vasta viikon päästä. Tämä on haaste, sillä mulla ei ole koskaan säilyneet mitkään herkut viikkoa kaapissa, sillä ne ovat kiusaanneet mua niin kauan kunnes olen syönyt ne. Paitsi ei tällä kertaa!! Päätöksen tehtyäni vedin treenivaatteet päälle ja lähdin juoksulenkille. Ei päivä olisi voinut enää paremmin alkaa!! :) 


Mira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti